وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

Review snippets چیست؟

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ب.ظ

Review snippets (ریچ اسنیپت) یا قطعه های بررسی ابزار جدیدی است که گوگل در سال 2020 به سرچ کنسول گوگل اضافه کرده است . در واقع ، Review snippets یک گزارش ساختاری جدید است که از طریق داده های آن می توانید رتبه بندی سایت های مختلف را مشاهده کنید.

نحوه بررسی گزارش Review snippets

گوگل برای استفاده بیشتر و راحت تر از سرچ کنسول، گزینه Review snippets را اضافه کرده است.با کلیک روی این ابزار ، تمام گزارش های وب سایت تان مانند خطاهای سایت،هشدارها،صفحات معتبر سایت تان قابل مشاهده است .

اضافه شدن گزارش Review snippets به بخش های مختلف سرچ کنسول

در سرچ کنسول شما در سه قسمت می توانید اطلاعات مربوط به Review snippets را بررسی کنید:

1- Performance

Performance چیست ؟ گوگل در این بخش به وب مستران اجازه ی دهد عملکرد صفحاتی که توسط اسکیما شامل نظرات کاربران شده است را مورد بررسی قرار دهند.

2-Enhancement

Enhancement چیست ؟ در این بخش با ابزار Review snippets می توانید خطاهایی که صفحات شما برای نظرات کاربران توسط اسکیما دارند را ببینید.

3-Rich Results

بعد از اضافه کردن اسنیپت نظرات کاربران به صفحات خود می توانید با ابزار Rich Results،گزارش Review snippets را بررسی کنید.

اهمیت گزارش Review snippets در سئو سایت

گزارش Review snippets درسرچ کنسول به شما این امکان را می دهد تا با فیلتر کردن ،عملکرد صفحه موردنظرتان را تحلیل و بررسی کنید و رتبه بندی آن را بدست آورید.

به عبارت ساده تر ، با این گزارش می توانید درک بیشتر و بهتری ازعملکرد صفحات قطعه بررسی شده داشته باشید و ارورهای موجود را به آسانی بررسی کنید.

 

https://hamedmahdizadeh.ir/review-snippets/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۶/۱۲
  • ۷۹۰ نمایش
  • حامد مهدیزاده

نظرات (۱)

  • آرمان افشار
  • مطلب خوبی بود ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی