وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

خدمات سئو چیست؟

شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴ ب.ظ

خدمات سئو، خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو هستند که برای افزایش دید و در نهایت ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت ها طراحی شده اند.

SEO شامل استراتژی ها ، اقدامات و شیوه های متعدد است که هدف نهایی همه آنها بهبود موقعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو است - به همین دلیل به آن "بهینه سازی موتور جستجو" می گویند.

موتورهای جستجو باید تصمیم بگیرند که کدام وب سایت ها را در نتایج جستجو برای هر جستجوی معین لیست کنند. پیاده سازی بهترین شیوه های SEO برای اطمینان از اینکه وب سایت شما ترافیک وب را برای جستجوهای مربوطه در موتورهای جستجو جذب می کند بسیار مهم است.

SEO به دلیل کارآیی خود به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. گرچه چشم انداز دیجیتال در چند سال گذشته تغییر چشمگیری کرده است ، اما SEO هنوز یک استراتژی بازاریابی موثر و مهم است. در حالی که یک استراتژی SEO خوب دارای مزایای زیادی است ، در اینجا ما 5 مورد اصلی را برای کمک به شما در درک (یا یادآوری!) عالی بودن SEO ذکر می کنیم:

  1. افزایش ترافیک - موقعیت های برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو اکثریت برداشت ها و کلیک ها را دریافت می کنند ، بنابراین رتبه بندی در این موقعیت های برتر می تواند منجر به افزایش قابل توجه ترافیک برای وب سایت شما شود. SEO همچنین روی ایجاد برچسب های عنوان آموزنده و کلیدواژه عنوان و توضیحات متا ، که در صفحات نتیجه نشان داده می شود ، متمرکز است. داشتن برچسب ها و توضیحات بهینه به افزایش نرخ کلیک کمک می کند ، که همچنین باعث افزایش ترافیک وب می شود.
  2. 2.                       نرخ بازگشت سرمایه (ROI) - ROI به معنی نرخ پول به دست آمده نسبت به پول سرمایه‌گذاری شده است. سئو نتایج قابل پیگیری و اندازه گیری را ارائه می دهد ، بنابراین وقتی در مورد ROI صحبت می شود هیچ تردیدی وجود ندارد. تیم سئو روز هر جنبه ای از استراتژی سئو مانند افزایش رتبه ، ترافیک و تبدیل را برای شما انجام می دهد. و همچنین با تجزیه و تحلیل جامع ، این امکان را فراهم می کند که اطلاعات جمعیت شناختی و سایر معیارهای مشارکت برای افرادی که با وب سایت شما تعامل داشته اند را مشاهده کنید. تیم سئو روز ، در سایت های تجارت الکترونیک ، با دست یافتن به اینکه کاربران برای تکمیل فروش از کدام مسیرها استفاده می کنند و همچنین کلمه کلیدی که قبل از خرید برای جستجوی شما استفاده کرده اند، در جهت بهینه سازی سئوی سایت اقدام می کند.
  3. مقرون به صرفه بودن-سئو یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی است زیرا کاربرانی که به طور فعال به دنبال محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین هستند ، را هدف قرار می دهد. ماهیت ورودی SEO به مشاغل کمک می کند تا در مقایسه با استراتژی های خروجی مانند تماس سرد ، پول خود را پس انداز کنند. در حالی که تماس سرد هنوز می تواند یک استراتژی موثر باشد ، سرنخ های تولید شده توسط آن 61 درصد بیشتر از سرنخ هایی که توسط یک استراتژی ورودی مانند SEO ایجاد می شود هزینه دارد. و از آنجا که SEO همچنین کاربرانی را که به طور فعال در جستجوی محصولات و خدماتی مانند شما هستند ، هدف قرار می دهد ، ترافیک ناشی از SEO از بسیاری از استراتژی های بازاریابی واجد شرایط تر است و در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه برای شرکت ها می شود.
  4. افزایش قابلیت استفاده از سایت - در جهت سهولت حرکت وب سایت شما در موتورهای جستجو ، SEO به طور همزمان به قابل دسترس بودن بیشتر وب سایت شما برای کاربران نیز کمک می کند. SEO شامل تنظیم مجدد معماری سایت و لینکها برای سهولت جستجو و پیمایش صفحات درون وب سایت است. این امر نه تنها باعث می شود که موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را خزیده و صفحات را بیابند ، بلکه باعث می شود کاربران بتوانند راحت تر اطلاعات را در وب سایت شما پیدا کنند.
  5. آگاهی از نام تجاری - از آنجایی که قرارگرفتن در رتبه برتر، نتایج قابل توجهی را به دنبال دارد ، قرارداشتن وب سایت شما در این موقعیت های برتر در صفحات نتیجه به معنای نمایش بیشتر وب سایت شما است. علاوه بر این ، قرار گرفتن در صفحه اول کلمات کلیدی مورد نظر شما نه تنها به کاربران کمک می کند تا برند شما را با آن کلمات کلیدی مرتبط کنند ، بلکه باعث ایجاد اعتماد می شود زیرا شرکت های صفحه اول به طور کلی معتبرتر هستند. هرچه صفحات و محتوای شما در رتبه های بالایی در موتورهای جستجو قرار گیرد ، شانس بیشتری برای مشاهده محتوای شما و ارتباط با نام تجاری شما وجود دارد.

آیا خدمات سئو سایت برای هر کسب و کاری مهم است؟

اگر شما وب سایت مخصوص شرکت خود را دارید ، SEO برای کسب و کارتان مهم است. این که آیا کسب و کار شما جدید است یا قدیمی ، دشوار یا موفق ، کوچک یا بزرگ ، SEO برای موفقیت آنلاین شما بسیار مهم است. در حقیقت ، حتی اگر شما در صنعت خود یکتا هستید ، سئو همچنان مهم است.

چیزهای زیادی در مورد تجارت شما وجود دارد که نمی توانید آنها را کنترل کنید. شما نمی توانید کنترل کنید که رقبای جدیدتان چگونه ظاهر می شوند ، چگونه مشتریان شما نسبت به عرضه محصول جدید واکنش نشان می دهند یا سود سه ماهه شما چقدر خواهد بود.

اما با SEO می توانید رتبه خود را کنترل کنید. و این بدان معناست که تا حدودی می توانید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را کنترل کنید ، که به طور مستقیم بر میزان فروش آنلاین یا تعداد دریافتی مشتریان جدید شما تأثیر می گذارد ، که متعاقبا بر میزان درآمد شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.

اگر روی سئوی وب سایت خود سرمایه گذاری می کنید ، در واقع مستقیما روی دیده شدن و سودبخشی آن سرمایه گذاری کرده اید. بنابراین مهم نیست که فردا چه اتفاقی می افتد ، اگر SEO شما ثابت است ، می توانید روی آن حساب کنید و به رشد و پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید.

به همین دلیل است که SEO مهم است ، مهم نیست که کسب و کار شما چیست. بر اساس نحوه توسعه موتورهای جستجو ، بعید است که SEO به این زودی اهمیت خود را از دست بدهد.

 

اگر به دنبال شرکتی هستید که به شما برای قرارگرفتن در صدر رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند با سئو روز تماس بگیرید.

بهترین خدمات سئو خدماتی است که مختص و موردنیاز شما باشد.

می توانید با تیم تخصصی سئوروز و یا سایت شخصی حامد مهدی زاده درباره خدمات حرفه ای سئو سایت خود مشورت نمائید تا دریابید که کدام برای شما بهترین است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۸/۰۸
  • ۱۳۲ نمایش
  • حامد مهدیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی