وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

شاید با لانگ تیل آشنایی نداشته باشید، اساساً یک منحنی تقاضا در دنیای موتور جستجو وجود دارد.

تعداد زیادی از جستجوگران در جستجوی کلمات کلیدی بسیار مشهور در جهان NBA مانند فینال های  NBA هستند.

سپس تعداد کمتری از افرادی که به دنبال "حلقه های بسکتبال" هستند ، وجود دارد ، اما هنوز هم بسیار قابل توجه است ، درست است؟

احتمالاً صدها تا هزاران در ماه. پس شاید ماهانه فقط چند ده جستجو برای چیزی مانند "قیمت بلیط جعبه میامی میت" انجام شود.

سپس وارد دم بسیار بلندی می شویم ، جایی که یک ، دو ، شاید سه جستجو در ماه وجود دارد ، یا شاید حتی حتی نیست. شاید فقط چند جستجو در سال برای مواردی مانند "پیراهن یکپارچه سازی با سیستم عامل Super Sonics قابل تنظیم سیاتل" باشد.

اکنون ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی در هر نقطه از این منطقه دم طولانی بسیار دشوار است.

منطقه دم طولانی برای ما تقریباً یک رمز و راز است زیرا موتورهای جستجوگر حجم کافی را به جایی که می توانستند در ابزاری مانند AdWords یا تحقیقات بینگ نشان دهند ، نمی رسانند. حتی جستجوی پیشنهاد یا جستجوهای مرتبط اغلب در این نوع اصطلاحات و عبارات ظاهر نمی شوند. آنها فقط حجم کافی ندارند.

اما برای بسیاری از مشاغل ، و ممکن است شما یکی از آنها باشد ، این کلمات کلیدی در واقع کاملاً ارزشمند هستند.

2 روش برای فکر کردن در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی long tail

شماره 1: من فکر می کنم این مجموعه کوچک از اصطلاحات و عبارات کلیدی خاص هدفمند ، بسیار هدفمند برای کسب و کار من وجود دارد. من می دانم که آنها خیلی زیاد جستجو نمی شوند ، شاید فقط چند بار در ماه ، شاید حتی آن هم نیست.

اما در صورت وجود ، اگر بتوانم ترافیک جستجو را به وب سایت خود برسانم ، برای من بسیار ارزشمند است و بنابراین ارزش دارد تعدادی از این موارد را دنبال کنم. تعداد انگشت شماری می تواند نیم دوجین باشد ، یا ممکن است در صدها کم باشد که شما تصمیم می گیرید این اصطلاحات ارزش آن را داشته باشند حتی اگر تعداد جستجوی کلمات کلیدی بسیار کمی دارند.

به یاد داشته باشید ، اگر ما می خواستیم 50 صفحه فرود با اصطلاحات هدف ایجاد کنیم که فقط یک یا دو جستجو در ماه انجام می دهند ، باز هم ممکن است هر ساله صد یا چند صد جستجو در سایت ما داشته باشیم که برای کسب و کار بسیار ارزشمند هستند. بنابراین این اصطلاحات به طور کلی ، وقتی ما این فوق العاده خاص را انجام می دهیم ، باید ...

احتمال تبدیل وجود دارد ، به این معنی که ما می دانیم اگر می توانیم آن جستجوگران را به خریدار تبدیل کنیم ، درصورتی که جستجوگران را به هر کاری که نیاز داریم انجام دهیم.

آنها باید رقابت بسیار کمی داشته باشند ، زیرا افراد زیادی از این کلمات کلیدی اطلاع ندارند.

قبلاً تعداد زیادی سایت با هدف هدف قرار دادن آنها وجود ندارد. هیچ ابزار تحقیقاتی برای کلمات کلیدی وجود ندارد که این داده ها را نشان دهد.

باید تعداد نسبتاً کمی اصطلاحاتی باشد که هدف قرار می دهیم. همانطور که گفتم ، شاید چند ده ، شاید چند صد ، به طور کلی بیش از اینها نباشد.

ما می خواهیم صفحاتی را به طور خاص بهینه سازی شده بسازیم که آن جستجوگران را به مشتری تبدیل کنیم یا از هر راهی که نیاز داریم به آنها سرویس دهیم.

شماره 2: روش دوم داشتن یک نوع مقیاس بزرگ از روش انفجار است ، جایی که ما با محتوای خود کمتر هدف قرار می گیریم ، اما طیف گسترده ای از اهداف کلمات کلیدی را پوشش می دهیم. این همان کاری است که بسیاری از سایت های محتوای تولید شده توسط کاربر، وبلاگ های بزرگ و سایت های محتوای بزرگ با کارهای خود انجام می دهند.

شاید آنها برخی از هدف گذاری های کلمات کلیدی خاص را انجام می دهند ، اما آنها همچنین به نوعی سعی در دستیابی به این گروه گسترده از کلمات کلیدی دم طولانی دارند که ممکن است در جای خود باشد. این اتفاق می افتد که در آنجا ...به طور کلی کمتر متمرکز بر تبدیل است ، زیرا ما هدف همه این جستجوگران را نمی دانیم ، خصوصاً در مورد اصطلاحات دم طولانی.

ما قصد داریم تعداد زیادی اصطلاحات را در اینجا هدف قرار دهیم.

هیچ هدف کلیدی کلیدی خاصی در دسترس نیست. بنابراین ، به طور کلی ، ما بیشتر بر روی خود محتوا تمرکز کرده ایم و کمتر بر روی خاصیت هدف قرار دادن کلمه کلیدی تمرکز کرده ایم.

طاقچه + سئوی دم بلند خاص

حال ، بیایید با طاقچه و خاص شروع کنیم. راهی که می خواهم در این باره فکر کنم این است که ممکن است بخواهم این صفحات - پیراهن های یکپارچه سازی با سیستم عامل Super Sonics خود را که قابل تنظیم هستند - با موارد زیر بسازم:

بهترین روشهای استاندارد SEO در صفحه.

من واقعاً به لینکهای خارجی زیادی احتیاج ندارم. احتمالاً یکی دو نفر این کار را خواهند کرد. در حقیقت ، در بسیاری از مواقع ، وقتی صحبت از دم بلند است ، می توانید بدون هیچ لینک خارجی ، فقط لینک داخلی رتبه بندی کنید.

سرمایه گذاری در محتوای با کیفیت هنوز ضروری است. من باید اطمینان حاصل کنم که این صفحه توسط گوگل نمایه می شود و باید کار بزرگی در تبدیل بازدیدکنندگان انجام دهد. بنابراین باید در خدمت هدف جستجوگر باشد. به نظر نمی رسد مانند محتوای خودکار باشد ، از نظر کیفیت پایین به نظر برسد و مطمئناً نمی تواند بازدیدکنندگان را از ورود منصرف کند ، زیرا در این صورت تمام سرمایه گذاری را که کردم برای جستجوی آن در صفحه خود هدر داده ام. به خصوص که تعداد آنها بسیار کم است ، بهتر است اطمینان حاصل کنم که این صفحه کار بسیار خوبی انجام می دهد.

الف) PPC یک راه عالی است. می توانید خرید گسترده PPC را در AdWords یا Bing انجام دهید و سپس این فرصت های خاص خاص را کشف کنید. بنابراین اگر من کلمات کلیدی مانند "پیراهن های سفارشی" را خریداری می کنم ، می بینم که مطمئناً بیشتر آنها برای تیم ها و ورزشهایی است که من نام آنها را شنیده ام ، اما ممکن است موارد دیگری وجود داشته باشدمن که دم خیلی خیلی بلندی دارم.

این در واقع دلیلی است که ممکن است بخواهید خرید گسترده PPC را برای اهداف کشف انجام دهید ، حتی اگر ROI در کمپین AdWords شما بازدهی نداشته باشد. شما نگاه می کنید و می گویید ، "سلام ، انجام این خرید گسترده هزینه ای ندارد ، اما هر هفته در حال کشف کلمات کلیدی جدیدی برای هدف قرار دادن دم طولانی هستیم که ارزش آن را دارد." این می تواند موضوعی باشد که باید به آن توجه کرد.

 

ب) می توانید از برخی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی استفاده کنید ، فقط از خود AdWords استفاده نکنید ، زیرا تعصب AdWords برای نشان دادن اصطلاحات تجاری بیشتر به شما است و برای نشان دادن اصطلاحات و عباراتی که در واقع دارای حجم جستجو هستند ، تعصب است.

آنچه می خواهید انجام دهید واقعاً یافتن ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که می تواند کلمات کلیدی را با جستجوی صفر و بدون حجم جستجو به شما نشان دهد. بنابراین می توانید از چیزی مانند Keyword Explorer Moz استفاده کنید. می توانید از KeywordTool.io استفاده کنید.

می توانید از Übersuggest استفاده کنید. شما می توانید از برخی از ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی از سایر ارائه دهندگان خارج از آن استفاده کنید ، مانند Searchmetrics یا آنچه شما دارید. اما همه این نوع اصطلاحات ، آنچه شما می خواهید پیدا کنید کلمات کلیدی 0-10 جستجو هستند ، زیرا کلماتی هستند که حجم بسیار کمی دارند اما به طور بالقوه برای وب سایت یا تجارت خاص شما بسیار ارزشمند هستند.

ج) توجه داشته باشید که نمره دشواری کلمه کلیدی در واقع در این موارد مفید نیست. نمرات دشواری کلمات کلیدی - این برای نمره دشواری کلمات کلیدی Moz و سایر ابزارهایی که دشواری کلمات کلیدی را انجام می دهند صادق است - آنچه که آنها تمایل به انجام آن دارند این است که به یک نتیجه جستجو نگاه می کنند و سپس می گویند:

"دامنه چند پیوند یا چقدر بالا است مرجع و مرجع صفحه یا تمام معیارهای پیوندی که به این 10 صفحه اشاره می کنند؟ "

مشکل در مجموعه ای است که افراد بسیار کمی هستند که هدف قرار دادن کلمات کلیدی بسیار خاص را انجام می دهند ، شما می توانید صفحات قدرتمندی داشته باشید که در واقع برای این کلمات کلیدی بهینه سازی نشده اند که واقعا مهم نیستند و بنابراین ممکن است بسیار آسان تر از آنچه که به نظر می رسد مانند رتبه بندی دشواری کلمات کلیدی برای رتبه بندی در آن صفحات.

بنابراین توصیه من این است که برای یافتن این فرصت به کلمه کلیدی مورد هدف نگاه کنید. اگر می بینید که هیچ یک از 10 صفحه در واقع کل کلمات کلیدی را شامل نمی شود یا به نظر می رسد فقط یکی از آنها واقعاً هدف جستجوگر این کلمات کلیدی دم بلند را ارائه می دهد ، احتمالاً یک فرصت عالی برای جستجوگرها برای دم طولانی پیدا کرده اید.

سئوی دم بلند در مقیاس بزرگ و بدون هدف

این رویکرد بسیار بسیار متفاوت است. این قرار است برای نوع دیگری از وب سایت ، برنامه های مختلف باشد. ما اصطلاحات و اصطلاحات خاصی را که شناسایی کرده ایم هدف قرار نمی دهیم. درعوض می گوییم ، "شما می دانید چه؟ ما می خواهیم یک استراتژی محتوای بزرگ داشته باشیم تا انواع جستجوهای دم بلند را در یک مکان خاص داشته باشیم." این می تواند محتوای آموزشی باشد. این می تواند محتوای بحث باشد. این می تواند محتوای محصول باشد ، جایی که شما از محتوای تولید شده توسط کاربر پشتیبانی می کنید ، انواع مختلفی از این موارد.

من می خواهم به منحصر به فرد بودن خود محتوا و ارزش واقعی جستجوگر تعصب داشته باشم ، این بدان معناست که من به محتوایی که برای جستجوگران مفید باشد و برای افراد واقعی مفید باشد احتیاج دارم. نمی تواند کاملاً خودکار تولید شود.

من کمتر در مورد هدف قرار دادن کلمه کلیدی خاص نگران هستم. من می دانم که نمی دانم کدام اصطلاحات و عبارات را دنبال می کنم. بنابراین ، درعوض ، من به چیزهای دیگر تعصب می ورزم ، مانند سودمندی ، مقدار منحصر به فرد بودن محتوا ، کیفیت آن ، ارزشی که ارائه می دهد ، معیارهای مربوط به تعامل که می توانم در تجزیه و تحلیل هایم ، همه این موارد را ببینم.

شما می خواهید در اینجا مراقب باشید. هر زمان که شما در حال ایجاد محتوای گسترده در مقیاس گسترده هستید و یا ایجاد محتوا را در یک سیستم عامل امکان پذیر می کنید ، باید صفحات محتوای کم ارزش و کم نظیر را از فهرست Google خارج کنید. این کار به دو صورت انجام می شود.

اول ، شما سیستم را محدود می کنید تا فقط قبل از انتشار یک صفحه ، مقدار مشخصی از محتوا را مجاز کند.

یا مقدار محتوای ایجاد شده یا معیارهای تعامل از طریق تجزیه و تحلیل خود را مشاهده می کنید ، و اساساً - از طریق robots.txt یا از طریق برچسب روباتهای متا - هر یک از صفحات که به نظر می رسد کم ارزش و کم هستند را مسدود می کنید. مطالب بی نظیر

الف) این روش نیاز به مقیاس پذیری زیادی دارد و بنابراین شما به چیزی مانند a نیاز دارید:

 

محتوای سبک پرسش و پاسخ

لیست محصولات یا خدمات یا خدمات ارسال شده توسط کاربر. به مواردی مانند Etsy یا GitHub یا Moz Q&A ، انجمن های گفتگو مانند Reddit فکر کنید. اینها همه از محتوای تولید شده توسط کاربر پشتیبانی می کنند.

در صورت ایجاد ویرایش توسط ویرایشگر غیر UGC ، می توانید از آن استفاده کنید.

چیزی مانند یک وبلاگ یا محتوای خبری که مرتباً به روز می شود ، به خصوص اگر کارکنان کافی داشته باشید که می توانند آن محتوا را به طور منظم ایجاد کنند تا به طور منظم چیزهای خوبی را بیرون بریزید ، همچنین می تواند مفید باشد. به طور کلی مقیاس پذیر نیست ، اما کمتر باید در مورد منحصر به فرد بودن محتوای با کیفیت نگران باشید.

ب) شما نمی خواهید این سیستم را کاملاً خودکار کنید. بدترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که سایتی را بدرستی انجام دهید ، صدها ، هزاران ، ده ها هزار صفحه را بیرون بیاورید ، آنها را در سایت پرتاب کنید ، آنها محتوای بی کیفیت ، منحصر به فرد بودن کم محتوای آن هستند ، و گوگل می تواند شما را با چیزی مانند مجازات پاندا ، که اتفاق افتاده است ، به شما ضربه دهد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • ۱۴۰ نمایش
  • حامد مهدیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی