وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

اشتباهات گوگل ادز و روش های جلوگیری از آن

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۵۸ ب.ظ

برخلاف تصور عمومی ، SEO و PPC در انتهای طیف قرار ندارند.

روش های زیادی وجود دارد که این دو رشته جستجو می توانند برای مزایای اطراف کار کنند ، به ویژه هنگامی که صحبت از بهینه سازی Google Ads شما می شود.

در این قسمت آموزنده جمعه وایت برد از بهار گذشته ، سخنران MozCon و رئیس Kick Point ، دانا دی توماسو توضیح می دهد که چگونه می توانید قدرت SEO و PPC را برای یک تجربه بهتر Google در کل مهار کنید.

1. کلمات کلیدی بسیار زیاد

نکته اول ، کلمات کلیدی بسیار زیاد است. ما این را زیاد می بینیم جایی که مردم در Google می گویند حتماً کلمات کلیدی را با همان مضمون کنار هم قرار دهید.

اما موضوع شما می تواند واقعاً خاص باشد یا به نوعی مبهم باشد. این یک مثال است ، یک مثال واقعی که ما بدست آوردیم ، جایی که کلمات کلیدی همه موضوعات وکیل بودند ، بنابراین "وکیل مدافع" ، "وکیل کیفری" ، "وکیل دادگستری" ، "وکیل تجاوز" ، "وکیل تجاوز جنسی" از نظر فنی ، همه آنها یک موضوع "وکیل" دارند ، اما این خیلی مبهم است که همه در یک گروه تبلیغاتی قرار داشته باشد ، زیرا شما چه نوع تبلیغی را نشان می دهید؟

"ما وکیل هستیم. با ما تماس بگیرید." به اندازه کافی خاص نیست. به عنوان مثال "وکیل دادگستری" ، که من می دانم واقعاً یک جایگاه رقابتی است ، و سپس می توانید [وکیل دادگستری] ، [وکیل دادگستری سیتل] را انجام دهید ، و سپس "وکیل دادگستری" و + وکالت + وکالت + سیتل املای یک کمی متفاوت در یک ثانیه در مورد آن صحبت خواهم کرد.

با در نظر گرفتن این یک مورد و سپس تجزیه آن در یک گروه تبلیغاتی بسیار خاص ، واقعاً می توانید کنترل بسیار بیشتری داشته باشید.

این یک موضوع ثابت در تمام نکاتی است که من در مورد آن صحبت می کنم کنترل بسیار بیشتری در مورد هزینه کردن پول شما، کلمات کلیدی که برای آن خرج می کنید ، تبلیغات شما چیست ، داشتن صفحه فرود بسیار بهتر برای مطابقت با تبلیغات ، که همچنین بسیار مهم است.

فقط درصورتی که تبلیغات خود را در آن گروه تبلیغاتی داشته باشید ، زندگی شما را بسیار آسان می کند. من می دانم که ممکن است ترسناک به نظر برسد. این مانند این است: "خوب ، من اکنون سه گروه تبلیغاتی دارم. اگر نکات شما را دنبال کنم ، 40 نفر خواهم داشت."

اما در عین حال ، مدیریت 40 گروه کاملاً سازمان یافته آسان تر از مدیریت 3 گروه واقعاً بد سازمان یافته است. این را در ذهن داشته باشید.

2. انتخاب نوع مطابقت مناسب

مورد بعدی انتخاب نوع مطابقت مناسب است. می توانید در اینجا مشاهده کنید که من این موارد براکت و این عبارات و این علائم بعلاوه را دارم. در واقع چهار نوع مسابقه وجود دارد.

کبریت گسترده

یک مسابقه گسترده وجود دارد ، که وحشتناک است و هرگز از آن استفاده نمی کنید. تطبیق گسترده فقط نوشتن کلمه کلیدی است و سپس Google فقط آن را برای هر چیزی که احساس می کند مربوط به آن جستجوی خاص است نشان می دهد. به عنوان مثال، نمونه هایی را مشاهده کرده ایم که مانند یک شرکت پذیرایی است و آنها "پذیرایی" را به عنوان یک کلمه کلیدی در نظر گرفته اند و آنها برای انواع عبارات در پذیرایی که قادر به تهیه غذا نیستند نشان داده می شوند ، بنابراین جستجو برای محلی که فقط پذیرایی در خانه را انجام می دهد.

یا اینکه آنها در یک کنفرانس پذیرایی یا فقط چیزهای کاملاً بی ربطی پول خرج می کنند. از تطابق گسترده استفاده نکنید.

اصلاح کننده بازی گسترده BMM

ارتقا از آن همان چیزی است که اصلاح کننده گسترده تطبیق یا BMM نامیده می شود و این جایی است که این علائم بعلاوه وارد می شوند.

این در واقع کلمات dui ، وکیل و seattle به هر ترتیب هستند ، اما همه آنها باید وجود داشته باشند و چیزهای دیگر می توانند در اطراف آن وجود داشته باشند .

این می تواند باشد ، "من به یک وکیل DUI در سیاتل نیاز دارم." "من در سیاتل زندگی می کنم. من به یک وکیل DUI نیاز دارم." این برای کلمه کلیدی خاص نیز مفید خواهد بود.

مطابقت عبارت

نوع بعدی عبارت است ، و این در نقل قول ها است. این "وکیل دادگستری" مثالی در اینجا است ، و سپس شما می توانید هر چیزی را قبل از آن داشته باشید یا می توانید پس از آن هر چیزی داشته باشید ، اما نمی توانید چیزی بین آن داشته باشید.

به عنوان مثال نمی تواند "دو نفره باشد که در وکالت واقعاً عالی است". مثال ضعیفی ، اما ایده شما به ذهن شما خطور می کند. شما نمی توانید وسایل را در وسط یک عبارت پرتاب کنید.

مطابقت کامل

پس مطابقت دقیق همان چیزی است که در داخل براکت وجود دارد ، و این فقط این کلمات است و نه چیز دیگری. اگر من [وکیل دادگستری] داشته باشم ، این کلمه کلیدی ، اگر من [وکلای حقوقی سیتیل] نداشتم ، اگر کسی [وکیل دادگستری سیتل] را جستجو کند این کلمه کلیدی ایجاد نمی شود.

این تا حد امکان خاص است. شما واقعاً می خواهید آن را برای رقابتی ترین کلمات کلیدی خود امتحان کنید.

این چیزهای واقعاً گران قیمت است ، زیرا شما نمی خواهید یک پنی تنها برای هر چیزی که به آن جستجوی خاص بی ربط است هدر دهید.

این سر شماست ، هر کلیک واقعا گران است. من باید اطمینان حاصل کنم که بیشترین پول ممکن را برای آن کلیک ها دریافت می کنم. آنجاست که شما واقعاً می خواهید از تطابق دقیق استفاده کنید.

3. فقط یک تبلیغ در هر گروه

بعد ، نکات مورد بعدی چیزی است که می بینیم افراد زیادی هستند که فقط یک تبلیغ در هر گروه دارند.

حداقل 3 تبلیغ در هر گروه داشته باشید.

این نکته ای نیست اینجا یک انتقاد است. مسئله این است که شاید ، دوباره ، شما فکر می کنید که این کار برای مدیریت آسان است ، اما درک اینکه چه چیزی کار خواهد کرد واقعاً دشوار است ، زیرا اگر شما همیشه آزمایش نمی کنید ، چگونه می دانید که آیا می توانید بهتر عمل کنید؟ حداقل سه تبلیغ در هر گروه داشته باشید.

 

محرک های احساسی را به نسخه تبلیغ خود اضافه کنید.

سپس به نسخه تبلیغاتی خود نگاه کنید. بسیاری از موارد عمومی مانند "ما بهترین وکلا هستیم. با ما تماس بگیرید." هیچ چیز وجود دارد که وجود دارد

می گوید من باید با این افراد تماس بگیرم. واقعاً به این فکر کنید که چگونه می توانید این عوامل محرک را به نسخه خود اضافه کنید.

اگر در خانه کار می کنید با مشتری یا تیم خود صحبت کنید و دریابید که مردم هنگام تماس چه چیزهایی را می گویند.

چه چیزهایی هستند که آنها می گویند ، "وای ، تو واقعاً در این زمینه به من کمک کردی" یا "من اینطور احساس می کردم و بعد تو آمدی و من خیلی بهتر شدم."

این واقعا می تواند به ادویه تبلیغات شما کمک کند. ما نمی خواهیم با این موضوع خیلی فانتزی شویم ، اما مطمئناً می خواهیم چیزی بسازیم که به برجستگی شما کمک کند.

واقعاً آن عوامل محرک را به نسخه تبلیغاتی خود اضافه کنید.

حتماً یک تماس دعوت به عمل داشته باشید.

سپس مورد بعدی اطمینان از داشتن یک فراخوان برای اقدام است که به نظر اساسی می رسد زیرا فکر می کنید این یک تبلیغ است.

اگر روی آن کلیک کنید ، این فراخوان برای عمل است. اما گاهی اوقات افراد در اینترنت ، لزوماً فکر نمی کنند. شما فقط می خواهید بگویید ، "شما می دانید چه چیزی؟

فقط با من تماس بگیرید یا به من ایمیل بزنید یا ما 24 ساعته باز هستیم."

فقط در مورد کاری که می خواهید فرد هنگام مشاهده تبلیغات انجام دهد کاملاً مشخص باشید.

فقط آنها را هجی کنید. می دانم احمقانه به نظر می رسد. فقط به آنها بگویید. فقط به آنها بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند. این تمام کاری است که شما باید انجام دهید.

از پسوندها استفاده کنید!.

سپس مطمئن شوید که همه پسوندها را اضافه کرده اید. در Google Ads ، اگر با پلتفرم فوق العاده آشنا نیستید ، بخشی به نام Extensions وجود دارد. این موارد مانند زمانی است که آدرس در زیر یک تبلیغ نشان داده می شود ، یا آن پیوندهای کوچکی را پیدا می کنید ، یا کسی گفته است که ما مثلاً 24 ساعت باز هستیم.

انواع مختلفی از پسوندهای مختلف وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. فقط تمام برنامه های افزودنی را که برای هر یک از گروه های خود می توانید قرار دهید قرار دهید. آموزش گوگل ادز در سئوروز رو بخونید.

 

سپس همه آنها به طور هم زمان تحریک نخواهند کرد ، اما حداقل آنها در آنجا هستند و احتمال دارد که بتوانند باعث تحریک شوند.

اگر این کار را انجام دهند ، این امر به شما در مقایسه با رقابت ، املاک و مستغلات بیشتری می دهد که در تلفن همراه بسیار عالی است ، زیرا تبلیغات در بالای جستجوی تلفن همراه فضای زیادی را اشغال می کنند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که رقابت خود را تا آنجا که می توانید این جستجو را پایین بیاورید ، بدست آورید بنابراین تا آنجا که می توانید مالک آن دارایی هستید.

با این وجود ، یک چیز که می بینم مردم به اشتباه با پسوندها کار می کنند ، تنظیم برنامه های افزودنی در سطح کمپین است و سپس گروه های تبلیغاتی مختلفی دارید که مضامین مختلفی را پوشش می دهند.

 

با بازگشت به این مثال ، در اینجا با انواع مختلف وکلا ، فرض کنید شما یک برنامه افزودنی داشتید که به طور خاص در مورد قانون DUI صحبت می کرد ، اما پس از آن این قانون باعث ایجاد قانون حمله جنسی شد.

شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد.

 اطمینان حاصل کنید که واقعاً کنترل دقیق بر پسوندهای مختلف خود را دارید ، بنابراین پسوند مناسب را با نوع مناسب کلمه کلیدی و نوع مناسب تبلیغ نشان می دهید.

مورد دیگری که بسیار مشاهده می کنیم این است که افراد پسوند مکان دارند و آنها همه پسوندهای مکان را در جاهایی که نباید همه پسوندهای مکان را نشان دهند نشان می دهند.

 

شما یک گروه تبلیغاتی دارید ، مثلاً به سیاتل ، و این در مورد این خانه جدید است که دارید صحبت می کند ، و از آنجا که شما فقط همه پسوندهای مکان خود را بارگیری کرده اید ، ناگهان پسوندهای موردی را برای مثال در سانفرانسیسکو نشان می دهید. فقط به این دلیل است که به درستی فیلتر نکرده اید.

برای اطمینان از اینکه فیلتر خود را به درستی برای پسوندهای مکان خود تنظیم کرده اید و یا اینکه پسوند مکان مناسب را برای تبلیغ مناسب نشان می دهید ، دوباره بررسی کنید.

 

من می دانم که Google می گوید ، "ما مکانهای نزدیک به مشتری را انتخاب خواهیم کرد." اما شما نمی دانید آن شخص در آنجا کجا جستجو می کند. آنها می توانند در آن لحظه در سانفرانسیسکو باشند و به دنبال ساخت خانه های جدید در سیاتل باشند ، زیرا شاید آنها به فکر انتقال از سانفرانسیسکو به سیاتل هستند.

شما نمی خواهید آنها چیزهای موجود را ببینند. شما می خواهید آنها چیزهایی را که در مکانی هستند که قصد دارند در آنجا ببینند. واقعاً مطمئن شوید که آن را کنترل می کنید.

4- نمایشگر و جستجو را جدا نگه دارید.

آخرین ، اما مهمترین ، نمایشگر و جستجو را جدا نگه دارید.

به طور پیش فرض ، Google بسیار مفید می گوید: "ما فقط تبلیغات شما را در همه جا نشان خواهیم داد. کاملا جالب است.

این همان کاری است که می خواهیم همه انجام دهند." این کارو نکن این چیزی است که باعث پول گوگل می شود.

به شما پول نمی دهد. دلیل این امر این است که شبکه نمایش ، جایی است که شما به یک وب سایت می روید و سپس یک آگهی می بینید ، و شبکه جستجو ، وقتی مطالب را تایپ می کنید و یک آگهی را می بینید ، دو جانور کاملاً متفاوت هستند.

برای کنترل بیشتر کمپین از نمایش تبلیغات متنی در شبکه نمایش خودداری کنید.

این واقعاً نوع متفاوتی از تجربه است. صادقانه بگویم ، اگر کمپین های جستجوی خود را که تبلیغاتی مبتنی بر متن هستند و اکنون آنها را در وب سایت ها نشان می دهید ، انجام دهید ، در یک وب سایت که قبلاً دارای 50 چیز چشمگیر است ، یک تبلیغ متنی خسته کننده نشان می دهید و اینجا کلیک کنید آنها احتمالاً ما را نمی بینند و شاید یک مسدود کننده تبلیغات نصب کرده باشند.

اما اگر چنین باشد ، مطمئناً تبلیغات متنی شما که نوعی خسته کننده است و برای آن رسانه در نظر گرفته نشده است ، چیزی نیست که برجسته باشد.

واقعاً شما فقط پول خود را هدر می دهید زیرا در نهایت با ربط کمتر ، کلیک کمتر مواجه می شوید و سپس Google فکر می کند که گروه شما بد است.

سپس در پایان هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد زیرا Google فکر می کند گروه شما بد است.

این واقعاً کنترل فوق العاده ای را با گفتن این جمله به شما می دهد: "این کمپین جستجو است.

فقط در جستجو است. این کمپین نمایش است. فقط در نمایش است." این دو را کاملاً جدا نگه دارید. سپس شما می توانید کنترل زیادی بر روی تبلیغات جستجو برای جستجو و نمایشگرها داشته باشید.

آن دو را با هم مخلوط نکنید. مطمئن شوید که به طور پیش فرض علامت آن را بردارید. قطعاً در اینجا وبلاگ ما نکات بیشتری دارد.

اما امیدوارم که این کار به شما کمک کند تا شروع کنید.

سئوکاران ، اگر در زندگی خود هرگز کمپین PPC انجام نداده اید ، توصیه می کنم فقط یک مورد را تنظیم کنید.

50 دلار پشت سر آن چیز بگذارید. فقط آن را امتحان کنید ، زیرا فکر می کنم چیزی که واقعاً به شما کمک خواهد کرد درک بیشتر نحوه جستجو افراد است ، زیرا هرچه اطلاعات کلمات کلیدی کمتری از ابزارهای مختلفی به دست می آوریم که می فهمیم افرادی که سعی می کنند چه چیزهایی را گوگل می کنند برای کسب و کار ما جستجو کنید ، تبلیغات بخشی از این داده ها را به شما باز می گرداند.

در اینجاست که تبلیغات می تواند متحد بسیار خوبی در تلاش برای دستیابی به نتایج بهتر سئو باشد.

امیدوارم این اتفاق برای شما جالب باشد. خیلی ممنون.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۳/۰۹
  • ۱۵۲ نمایش
  • حامد مهدیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی