وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

هر صاحب مشاغل کوچک برای برطرف کردن فعالیت های بازاریابی خود به ابزارهایی نیاز دارد. صادقانه بگویم ، بسیاری از این ابزارها فقط برای مشاغل سطح سازمانی است و یا به بودجه ای نیاز دارد که همیشه ROI را توجیه نکند.

یک سرگرمی شخصی من آزمایش ابزارها و یافتن بهترین ابزارها برای استفاده خودم و تیم در کارزارهای ما است.

بعد از آزمایش زیاد ، در اینجا برخی از موارد دلخواه من آورده شده است که هر کسب و کار کوچک باید در جعبه ابزار خود داشته باشد. [یادداشت سردبیر: هر یک از ابزارهای ذکر شده در اینجا نسخه رایگان دارند.]

1. به عموم پاسخ دهید

پاسخ ابزار عمومی کاملاً رایگان است و به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی محتوای ما تبدیل شده است. ما از آن برای تعیین موضوعات و سوال questions حالات پیرامون کلمات کلیدی اصلی که می خواهیم برای آنها رتبه بندی کنیم استفاده می کنیم. سپس سعی می کنیم تا جایی که می توانیم با محتوای خود به این سوالات پاسخ دهیم. به این ترتیب ، هنگامی که Google در حال بررسی این است که کدام وب سایت ها بهترین اطلاعات را در مورد موضوع دارند ، نه تنها احتمال رتبه بندی ما بیشتر است ، بلکه احتمال تبدیل بازدیدکنندگان نیز بیشتر است زیرا به مهمترین س questionsالاتی که آنها دارند پاسخ می دهیم.

2. Site Explorer را باز کنید

درک نمایه پیوند شما و رقبا برای ساخت Domain Authority بسیار مهم است. یکی از سریعترین پیروزی ها در هر فعالیت SEO این است که URL رقیب خود را در OSE کپی و جای گذاری کنید و همه سایتهایی را که به آنها لینک می دهند اما به شما لینک نمی دهند پیدا کنید.

3. Screaming Frog

Screaming Frog برای بیشتر افراد در صنعت ابزار خزیدن است. در حالی که آنها نسخه پولی از این ابزار را دارند ، شما می توانید تا 500 صفحه را به صورت رایگان جستجو کنید و بیشتر کسب و کارهای کوچک را در معرض دید قرار دهید. همانطور که در بالا ذکر شد ، این ابزار برای یافتن پیوندهای خراب ، ممیزی در هدایت های شما ، یافتن صفحاتی که داده های متا شما از دست رفته و یافتن محتوای تکراری در سطح URL بسیار جذاب است.

4. سایت اینترنتی

Siteliner رویایی است که برای تجزیه و تحلیل محتوای تکراری سریع و کثیف تحقق می یابد. یک بار دیگر ، آنها میزان صفحاتی را که می توانید خزیدن کنید محدود می کند ، اما 99٪ از مشاغل کوچک با نسخه رایگان کاملاً خوب هستند. نگران نباشید ، آدرس url خود را در نوار جستجو آنها قرار دهید و رفتن را فشار دهید. شما با تعداد زیادی داده عملی قابل پاداش خواهید بود ، مانند:

  • محتوای تکراری
  • مطالب مشترک
  • محتوای بی نظیر
  • اندازه متوسط ​​صفحه
  • میانگین زمان بارگیری صفحه
  • تعداد کلمات در هر صفحه
  • پیوندهای داخلی
  • لینک های خارجی
  • نسبت متن به HTML

5. تولید کننده عنوان Portent

با این ابزار مفید از بلوک نویسنده خداحافظی کنید. تیم محتوای ما دوست دارد از این ابزار برای دستیابی به ایده های بسیار قابل اشتراک محتوایی استفاده کند. با فشار دادن ساده یک دکمه ، این ابزار رایگان ایده های عنوان را به شما ارائه می دهد که از جدی تا خنده دار کاملاً گسترده است. هیچ کس تاکنون نگفته است: "واو ، به نظر می رسد یک مقاله خسته کننده است ، من آن را می خوانم!" با آن کمی سرگرم شوید ، و حتی اگر عنوان مناسبی پیدا نکردید ، مطمئناً آب میوه های خلاق را به جریان می اندازید.

6. Google Keyword Planner

ابزار کلمات کلیدی Google منبع خوبی برای هر کسب و کار کوچک است که به دنبال راه اندازی یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است. فرصت های بی شماری برای استفاده از این ابزار هنگام راه اندازی یک کمپین Adwords وجود دارد. یکی از ویژگی های مورد علاقه ما ماشین حساب جستجو برای حجم است. در اینجا ، می توانید یک کلمه کلیدی وارد کنید و ببینید چند نفر در سال گذشته هر ماه آن را جستجو می کنند. از آنجا می توانید آن را با هدف قرار دادن موقعیت مکانی قرار دهید تا تخمینی از تعداد بازدیدهای ماهانه برای آن کلمه کلیدی در منطقه خود بدست آورید. در بالای معیارهای حجم جستجو ، می توانید برای هر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید ، سطح رقابت و پیشنهاد پیشنهادی را بررسی کنید.

7.  Moz Local لیست را بررسی کنید

 

مسئله اصلی هر کسب و کار کوچک که به صورت محلی تجارت می کند و می خواهد در موتورهای جستجو نشان داده شود سازگاری نام ، آدرس و شماره تلفن آنها NAP در منابع استنادی مانند Google ، Yelp ، Facebook ، Yellowpages و غیره است. ابزار Moz Local به شما یک روش رایگان برای حسابرسی NAP خود می دهد و به راحتی خودتان آن را برطرف می کنید. یا می توانید هزینه کنید تا آنها این کار را برای شما انجام دهند. در هر صورت ، این یک ابزار رایگان عالی برای تجزیه و تحلیل و بهبود سریع است.

8. کلید واژه io.

تحقیق کلید واژه یکی از جنبه های ضروری برای فعالیت های جستجوگرای هر کسب و کار کوچک است. با استفاده از این ابزار مفید ، می توانید ایده های کلمات کلیدی را از Google به Fiverr دریافت کنید تا به شما کمک کند کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و یا موضوعاتی را برای ایجاد محتوا ایجاد کنید. متأسفانه ، در سطح آزاد قادر به دریافت معیارهای مهم مانند رقابت کلمات کلیدی یا میزان جستجو نیستید.

اگر چند دلار اضافی برای جمع آوری پول دارید ، Moz Pro با ابزار کلمات کلیدی خود کار بزرگی انجام داده است و اخیراً نسخه بهبود یافته با دسترسی رایگان را راه اندازی کرده است. همچنین مورد علاقه قدیمی مدرسه ، Long Tail Pro وجود دارد که با Moz و Adwords ادغام می شود و داده های قاتل را در مقیاس به شما می دهد.

9. بینش مخاطبان فیس بوک

Facebook Audience Insights ابزاری فوق العاده رایگان برای انجام آن استتحقیقات بازار و محتوا. با جابجایی در گزینه ها ، می توانید اطلاعات جمعیتی خاصی را درباره مخاطبان خود مشاهده کنید و حتی چند نکته جدید بیاموزید.

یک راه عالی برای استفاده از این ابزار؟ اجازه دهید به شما کمک کند محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان شما را دوست داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر مشاغل محلی هستید ، می توانید در منطقه / محل خدمت خود تایپ کنید ، گزینه  Advanced پایین ستون سمت چپرا تغییر دهید ، "خانه" را انتخاب کنید و شروع به یادگیری دقیقاً آنچه صاحبان خانه در منطقه شما علاقه مند هستند ، کنید. .

10. پابلو توسط بافر

با استفاده از ابزار رسانه اجتماعی رایگان Buffer ، شما به بیش از 600،000 تصویر دسترسی دارید (یا می توانید تصویر خود را بارگذاری کنید) و تمام ابزارهای لازم برای اجتماعی بودن تصویر طرفدار شما با انتخاب یک تصویر شروع می کنید ، و از آنجا می توانید متن را متناسب کنید ، اندازه ها را انتخاب کنید ، فیلترها را انتخاب کنید ، آرم ها را اضافه کنید ، و بارگیری / اشتراک گذاری کنید. در لحظاتی ، پابلو امکان رفتن از نوت فتوشاپ به سمت طرفدار طراحی شبکه های اجتماعی را آسان می کند.

Followerwonk برای تجزیه و تحلیل سریع و آسان پیروان توییتر برای اطلاعاتی که می تواند برای نام تجاری شما استفاده شود ، شگفت انگیز است. این به شما امکان می دهد بایوس توییتر را جستجو کنید ، حساب های همپوشانی را با یکدیگر مقایسه کنید ، بر اساس مکان تمرین کنید ، دیگران را دنبال کنید و افراد تأثیرگذار را شناسایی کنید. این ابزاری با کاربردهای فراوان است که قادر است در یافتن افرادی که بیشترین کمک را به برند شما می کنند ، دردی را از بین ببرد.

چه یک تجارت کوچک داشته باشید و چه بازاریابی آنها را انجام دهید ، این ابزار رایگان می تواند به شما کمک کند تا تخصص و بینشی در مورد مبارزات بازاریابی شما ایجاد کند. با امتحان کردن از آنها لذت ببرید و احساس راحتی کنید و موارد دلخواه خود را در نظرات زیر اضافه کنید

  • حامد مهدیزاده