وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

وبلاگ حامد مهدی زاده

حامد مهدی زاده متخصص و کارشناس سئو

چه پیوندهایی "با کیفیت بالا" در نظر گرفته می شوند؟

از متخصص لینک سازی ، پدی موگان ، که از طریق ارتباط پیوند ، تنوع پیوند، اقتدار پیوند و پایداری تلاش های ایجاد پیوند با شما صحبت می کند ، اطلاعات کسب کنید.

ارتباط صفحه

نکته کلیدی که باید در اینجا به خاطر بسپارید ، فکر کردن در مورد مخاطبان هدف برای محصول یا خدمات خود است. به این فکر کنید که چه نوع صفحاتی برای آنها مرتبط است.

چه نوع مطالبی را می خوانند؟

چه نوع مقالاتی را به صورت آنلاین ذخیره می کنند و به جستجو می پردازند؟

زیرا هنگامی که این کار را انجام داده اید ، نوعی از اهمیت را پیدا کرده اید که در اینجا واقعاً بسیار مهم است.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر دانه های قهوه را به صورت آنلاین برای یک فروشگاه آنلاین می فروشید و از صفحه ای پیوندی در مورد نحوه دم کشیدن قهوه وایت دریافت می کنید ، این دقیقاً همان صفحه ای است که مخاطبان شما این است که شما دانه های قهوه را به آن می فروشید.

 احتمالاً می خوانم و لذت می برم ، و دیدن لینک شما در آنجا به آنها این فرصت را می دهد که نام تجاری شما را ببینند و احتمالاً بر روی وب سایت شما نیز کلیک کنند.

 بنابراین واقعاً به مخاطبان هدف خود برای محصول یا خدمات خود فکر کنید و به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را می خوانند و از چه چیزهایی به صورت آنلاین لذت می برند.

اینها دقیقاً همان نوع صفحاتی هستند که باید سعی کنید از آنها پیوند بگیرید و این کلید ارتباط در اینجا است.

ارتباط موضوعی

کلید بعدی مربوط به این است که در وب سایت شما چه اتفاقی می افتد ، بنابراین چه نوع محتوایی را منتشر و تولید می کنید و سپس لینک می گیرید.

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر شما دانه های قهوه شرکت Coffee Beans Inc. را به صورت آنلاین می فروشید و محتوایی تولید می کنید که بیشترین جستجو را برای مارک های اتومبیل در هر ایالت انجام می دهید ، می تواند یک محتوای عالی باشد ، می تواند بصری باشد ، می تواند تعاملی باشد ، می تواند بسیار جالب باشد و سپس از طریق سایت های مختلف اتومبیل به آن پیوندهای زیادی می گیرید ، اما اگر این سایت های اتومبیل مربوط نباشند (که مربوط به دانه های قهوه نیستند) ، این پیوندها ممکن است به معنای آن چیزی نیست که آنها می توانند در غیر این صورت انجام دهند.

این همان چیزی است که هنگام انتشار محتوایی در وب سایت خود به خاطر بسپارید و سپس پیوندهایی را دریافت می کنید ، واقعاً مهم است.

اگر بعضی اوقات این کار را انجام دهید یا ایده ای تصادفی انجام دهید ، کمی سرگرم شوید ، کاری را انجام دهید که کمی متفاوت باشد ، کمی دمدمی مزاج باشد ، این نوع کارها مشکلی ندارند.

انجام این کار مشکلی ندارد اما این کار را مرتباً تکرار نکنید. اکثر مطالب موجود در وب سایت شما و اکثر مواردی که سپس می خواهید به آنها پیوند بزنید ، باید تا آنجا که ممکن است به آنچه شما به عنوان یک محصول یا خدمات انجام می دهید نزدیک باشد و بنابراین برای مخاطبان هدف شما مرتبط باشد ، زیرا وقتی این کار را انجام دهید ، چیزی فراتر از پیوند دریافت می کنید.

شما نام تجاری خود را در مقابل افراد مناسب قرار می دهید که در آینده نیز می توانند مشتری شوند.

تنوع لینک

حالا ، بعدی: تنوع. بنابراین آنچه ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم چند روش مختلف برای اندیشیدن در مورد تنوع در نمایه پیوند شما ، چگونگی اطمینان از طبیعی بودن آن نمایه و اطمینان از کیفیت هرچه بیشتر آن است.

لینک های جدید

اولاً ، اگر سایتی در اینجا دارید که پیوندهای زیادی از دامنه های مختلف دریافت می کند ، بسیار عالی است.

اگر دوباره پیوندی از همان دامنه دریافت کنید ، و سپس همان دامنه را دوباره اینجا قرار دهید ، بنابراین اکنون دو پیوند از دامنه های مشابه دو بار دریافت کرده اید ، در واقع مشکلی نیست.

این چیزی است که در واقع داشتن یک چیز خوب است ، به خصوص اگر آن دامنه از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

با این حال ، در عین حال ، شما باید به فکر گرفتن لینک از دامنه های مختلف باشید.

 بنابراین اینها همه عالی یا با کیفیت هستند ، اما همچنین در مورد چگونگی دریافت پیوند از دیگران نیز فکر می کنند ، زیرا در نهایت پیوندها از دامنه های جدید به گوگل نشان می دهد که شما واقعاً یک وب سایت با کیفیت بالا هستید و واقعاً سایتی هستید که می توانید به آن پیوند دهید.

 زیرا اگر بارها و بارها از همان سایت ها پیوند می گیرید ، اگرچه ممکن است مشکلی ایجاد نکند ، اما به همان اندازه دریافت لینک از دامنه های جدید نیز کیفیت بالایی ندارد.

بنابراین سعی کنید و آن را در ذهن داشته باشید.

بنابراین هنگامی که پیوندهای جدید را هدف قرار می دهید ، مطمئن شوید که از پیوندهایی که قبلاً دریافت نکرده اید و مهمتر از همه پیوندهایی که رقبای شما ندارند ، پیروی می کنید. این نیز واقعاً بسیار مهم است.

نوع صفحه لینک

ثانیا ، پیوند دادن تنوع ، ما می خواهیم در نوع صفحه ای که به ما پیوند دارد ، تنوع داشته باشیم. بنابراین ، به عنوان مثال ، آیا وبلاگی به شما لینک می دهد؟

آیا وب سایت خبری است؟

آیا این یک انجمن است؟

آیا سایت چت است؟

هرچه که باشد ، شما در آنجا نیز تنوع زیادی می خواهید.

 شما نمی خواهید بارها و بارها از همان سایت ها لینک دریافت کنید. شما می خواهید تنوع زیادی در آنجا وجود داشته باشد تا به گوگل نشان دهد که شما در واقع یک وب سایت با کیفیت نیز هستید.

بنابراین وقتی به چگونگی ایجاد پیوند فکر می کنید ، سعی کنید فقط به یک نوع وب سایت محدود نشوید.

مطمئناً ، بارها و بارها دریافت لینک از همان لینک ها مشکلی ندارد ، اما اطمینان حاصل کنید که هرچه بیشتر دامنه خود را گسترش داده و از طریق سایت های مختلف و همچنین با محتوای خود لینک دریافت می کنید.

 

موقعیت لینک

ثالثاً ، موقعیت پیوند در صفحه نیز هست ، و این چیزی است که احتمالاً فقط برای مراقبت از آن است تا نگرانی بیش از حد در مورد آن.

اما کاری که افراد می توانند انجام دهند این است که موقعیت پیوند را در یک صفحه مشاهده کنند - این می تواند در نوار کناری باشد، می تواند در پایین صفحه باشد ، ممکن است در بدن باشد.

 و آنها این موضوع را بررسی می کنند و این ممکن است بر نحوه ارزش زیادی که از طریق آن پیوند نیز به شما منتقل می شود.

 بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر لینک های زیادی از زیر صفحه های وب سایت دریافت می کنید ، این مکان دقیقاً مکان اصلی نیست که شخصی واقعاً بر روی آن کلیک کرده و به وب سایت شما وارد شود.

بنابراین بسیاری از موارد ممکن است کاملاً به معنای پیوندهایی از بدنه اصلی یک وب سایت نباشد که در آن افراد می توانند آن را در جلو و مرکز ببینند.

 بنابراین دوباره ، موضوعی نیست که بیش از حد نگران آن باشید ، بلکه موضوعی است که فقط باید هنگام مشاهده نمایه پیوند خود در خاطر داشته باشید.

اگر یکی از این موارد را بیش از حد داشته باشید ، ممکن است این نشانه بزرگی برای گوگل نباشد و شاید بخواهید از نزدیک به آنچه در آنجا می گذرد و دلایل آن نگاهی بیندازید.

و در آخر اینکه اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید میتوانید به سئو روز اعتماد کنید و اگر به دنبال آموزش لینک سازی هستید بخش آموزش لینک بیلدینگ در سئو روز را دنبال کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۳/۰۷
  • ۱۴۷ نمایش
  • حامد مهدیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی